2015. november 24., kedd

Harmadik évad 5. rész

Sziasztok! Meghoztam az új részt. Nem tudom a következő mikor várható. Igyekszek minél hamarabb hozni. Jó olvasást! :)

*Lydia szemszöge*
Már minden kész van mára. Jajj remélem tetszeni fog Scottnak. Már Lucyék itt vannak és segítenek a piákkal és a kajával. A torta is az előbb jött meg már minden kész van szinte.
-Elmentem Scottért!-mondtam.
-Oké majd írunk sms-t ha mindenki itt van.-mondta Adam.
-Rendben sziasztok.
-Szia.-köszöntek el.
Elindultam Scotték fele kocsival. Hamar ott is voltam. Leparkoltam és becsengettem. Az anyukája beengedett beszélgettünk kicsit, aztán mondta, hogy Scott a szobájába van. Felmentem és mikor benyitottam az ágyon feküdt és valamit olvasott. Halkan odamentem és ráugrottam.
-BOLDOG SZÜLINAPOOOOT!-csókoltam meg.
-Köszi.-mosolygott rám és a papírt eldugta a párnája alá.
Úgy csináltam mintha nem láttam volna nem akartam ma ebből nagy ügyet csinálni. Majd elmondja ha akarja.
-Az ajándékom kicsit később kapod meg.-mondtam.
-Az is elég ajándék, hogy itt vagy.-mosolygott rám és megcsókolt.
Még húztam kicsit az időt mikor végre jött egy üzenetem.
"Jöhettek, mindenki itt van. -Lucy."
-Na gyere.-álltam fel.
-Hova?-kérdezte.
-Meglepi.-kacsintottam.
Elköszöntünk a szüleitől és indultunk is. Mikor leparkoltam a ház előtt kiszálltunk és elindultunk be. Rendesen nyitottam az ajtót, hogy ne sejtsen semmit. Sötét volt.

*Scott szemszöge*
Lydia most vajon egy romantikus estét tervezett? Na majd kiderül. Mikor beljebb mentünk nyúltam a villanykapcsolóért és mikor felkapcsoltam egy csomó ember előugrott.
-Boldog Szülinapooooot!!-kiáltották.
Hirtelen úgy meglepődtem, de csak mosolyogni tudtam annyira aranyosak Lydiáék, hogy megszervezték nekem. És egy csomóan itt vannak a volt osztályomból. Aranyos tőlük, hogy mind eljöttek. Mindenki jött sorba ideadni az ajándékot és boldog szülinapot kívánni. Amíg az a 20 ember puszit adott meg stb Lydia eltűnt. Elindultam megkeresni.
-Hát te?-nyitottam be a szobába.
-Az ajándékoddal akartam most lemenni. De akkor itt adom oda.-vett elő egy dobozkát a háta mögül.
Kinyitottam és a közös képünk volt benne ami még a bulin készült. Ez a kép nekem is megvan.
-Köszönöm.-csókoltam meg.
-Na de menjünk biztos hiányolják az ünnepeltet.-tuszkolt ki a szobából.
-Jó jó.-nevettem.-De este ugye leszünk kettesbe is?
-Úgy terveztem.-mosolygott és adott egy szájra puszit.

Sok ajándékot kaptam. De legjobban Lucyénak és Adaménak örültem. Két repülőjegy Görögországba. Vagyis nekem és Lydiának. 2 nap múlva indulunk is. Lydia is örült neki nagyon.

*3 nap múlva*
Már itt vagyunk Görögországba. Eddig nagyon jól érezzük magunkat. Voltunk lent a tengernél is már ma este pedig szórakozni megyünk. Lydia már készülődik is. Mosolyogva nézem, ahogy itt szaladgál össze-vissza mert hol ezt nem találja hol azt. Felállok és én is felkapok valamit.
-Mehetünk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése