2015. március 3., kedd

Első évad 1. rész

Sziasztok!:) Meg is hoztam az első részt. A második részt majd vasárnap hozom! Jó olvasást!:)

Miután vége lett a spongyabobnak felálltam a kanapéról és a szobám felé indultam. Hallottam, hogy Scott is jön utánam. Mikor felértem a szobámba a szekrényhez mentem, miközben válogattam, hogy mit vegyek fel beszélgetést kezdtem Scottal.
-Na és mi újság?-kérdeztem.
-Nincs semmi, unatkoztam otthon ezért átjöttem ha nem gond.-ült le az ágyamra.
-Tudod, hogy nem gond.-mosolyogtam rá. Odamentem az ablakhoz és kinéztem, szép tavaszias idő van. A nap süt épp, hogy fúj egy kicsit a szél, kinyitottam az ablakot és a friss levegő megcsapta testemet, amit egy póló és egy rövid nadrág takart. Visszamentem a szekrényemhez és kivettem egy fekete testnadrágot és világosabb színű pulcsit.
-Mindjárt jövök.-néztem Scott felé akinek már a laptopom volt az ölébe.
-Rendben.-nézett fel egy pillanatra. Mikor beléptem a saját fürdőszobámba levettem ruháimat és beálltam a zuhany alá. Elég gyorsan lezuhanyoztam majd mikor kiléptem magam köré tekertem a törölközőm. Hajamat kifésültem majd felvettem a ruháimat. Egy kis szempillaspirált és szemceruzát raktam magamra majd kiléptem az ajtón. Az ágyamon Scott és Emma volt elterülve és valamit néztek a laptopon. Odamentem én is melléjük és én is elkezdtem nézni a mesét. A mese végére anya is hazajött, Emma rögtön szalad le köszönni. Nagyon imádja anyát, persze én is imádom és jól kijövök vele csak már kinőttem ebből, hogy odarohanjak hozzá és, hogy ölelgessem. Lassan mi is lementünk a lépcsőn Scottal.
-Szia.-köszöntünk egyszerre.
-Sziasztok.-köszönt vissza mosolyogva.-Mit csináltatok ma?
-Lydiával palacsintát ettünk majd spongyabobot néztünk és akkor jött Scott. Aztán Lydia szobájába is néztünk egy másik mesét, amibe annyira aranyos volt...-és Emma belemerült a mesélésbe mi pedig Scottal visszamentünk a szobámba.

-Na és veled mi újság?-kérdezte Scott.
-Semmi új.-dőltem le az ágyra.-Csinálni kéne valamit ma.
-Mozi?-dőlt mellém.
-Rendben. Meg bejöhetnél velem pár boltba.-mondtam.
-Mindig berángatsz mindenhova.-nevetett fel.-Múltkor is egy nő elég furán nézett rám mikor a női fehérneműknél voltunk.-én felnevettem majd felé fordultam.
-Most oda nem kell menni nyugi.-nevettem még mindig.
-De jó.-mosolygott.
-Na induljunk.-pattantam fel majd fogtam egy táskát és belepakoltam minden szükséges dolgot. Lementünk az előszobába és felvettük a cipőnket majd a dzsekinket.
-Elmentünk moziba.-kiabáltam.
-Rendben, jó szórakozást.-jött a válasz.
Még jó, hogy Scott kocsival jött ezért nem kellett taxit hívni. Mikor elindultunk feltekertem max hangerőre a zenét és énekelni kezdtünk. Nevetve érkeztünk meg a pláza elé. Scottba karoltam majd mentünk is be. Egy néni mosolyogva nézett ránk, szerintem azt hitte, hogy mi egy pár vagyunk. Sokszor megkaptuk már de mi mindig csak mosolyogva azt válaszoltuk, hogy csak barátok vagyunk. Megnéztük, hogy milyen filmeket adnak. Scott romantikusat nem akart nézni én pedig horrort, ezért közös döntés alapján egy vígjátékot néztünk meg. Épp vettem volna elő a pénztárcám, hogy kifizessem a jegyem mikor Scott megszólalt.
-A múltkor te fizettél, szóval most én jövök.-mosolygott.
-Köszi.-mosolyogtam vissza.
Vettünk még egy nagy popcornt és két félliteres Cola-t. Mikor bementünk a terembe el is foglaltuk a helyünket. Szinte a filmen mindig mi nevettünk a leghangosabban. Nagyon jó film volt. Mozi után berángattam Scottot egy pár boltba. Sorra próbáltam fel a ruhákat. Végül ő segített választani. Két felsőt,  egy nadrágot, egy magassarkú bokacsizma féleséget, és egy piros Vansot vettem, Scott pedig ezt a felsőt és ezt. Táskákkal a kezünkbe mentünk vissza a kocsihoz, Scott berakta hátra a cuccokat én addig beszálltam majd ő is beszállt. A házunk előtt megállt ideadta a dolgaimat, megöleltem majd elköszöntünk. Visszaült a kocsiba, intett egyet majd elhajtott. Én bementem a házba, köszöntem anyáéknak és felmentem a szobámba.

1 megjegyzés: