2015. november 19., csütörtök

Harmadik évad 4. rész

Sziasztok! Tudom ismét későn hoztam az új részt. Sajnálom. Sokat kell mostanába tanulnom, meg családi okok miatt is. Betegeskedek is szóval ja. Ahogy tudom hozom a következő részt. Puszi jó olvasást.! :)
Reggel mikor felkeltem Scott nem volt mellettem. Egy papír volt a párnán.
"Hajnalba elmentem, nehogy anyukád észrevegyen. Puszi"
Elővettem a telefonom és megnéztem az időt. 11 óra 34 perc. Jó sokáig aludtam. Írtam egy üzit Scottnak.
"Nem szeretek egyedül kelni ha már valakivel elalszok:("
2 perc múlva jött is a válasz
"Hidd el nehezemre esett ott hagyni, nagyon cukin aludtál ;)"
Ezen csak elmosolyodtam és elindultam a fürdőbe. Gyors zuhi után lementem és reggeliztem..vagyis ebédeltem valamit. Hamar eltelt az idő. Már csak annyit vettem észre, hogy csengetnek. Lucy és Adam volt. Beengedtem őket.
-Na mondjad mi a terv.-feküdt le a kanapéra Adam.
-Nos először is ugye kell díszítés, felhívni az embereket, hogy buli lesz, kaja, torta, pia. Én rendezem a díszítést és a tortát.-kezdtem el.
-Akkor én a kaját és a piát rendezem.-mondta Lucy.
-Oké akkor én meg felhívom az embereket.-ült fel Adam.
-Nagyszerű.-vidultam.-Kértek valamit inni?
-Nem köszi csak beugrottunk, mert megyünk moziba.-kelt fel Lucy.
-Ja oki.
-Nyugi keddre minden meglesz. Még a holnap ott van rá és ma meg felhívom az embereket.-mondta Adam.
-Oké, na akkor sziasztok.-öleltem meg őket.
-Szia.-köszöntek el.

Miután elmentek kimentem a garázsba és elővettem a hangfalakat. Azt ma már kirakom a házba, hogy azzal ne kelljen törődni. Aztán behoztam pár égősort, amit majd hétfő este rakok fel. Ezután nem tudtam magammal mit kezdeni. Emma a szomszédnál én pedig itthon ülök. Scottot nem hívhatom át, meglátja a cuccokat. Átmegyek én hozzá.

Tegnap Scottal nagyon jól elvoltunk. Szerelmes vagyok most az életbe igazán. Nem akarom elveszíteni soha.
Most éppen már az égősorokat rakom fel. Már várom a holnapot eddig minden sínen van. Adam is elintézett mindent, Lucy is és én is. Már csak a holnap kell jól teljen.

*Scott szemszöge*
-Scott gyere neked jött valami.-hallom anya hangját lentről.
-Megyek.-keltem fel az ágyról és szaladtam le a lépcsőn. Elvettem anya kezéből a levelet és kinyitottam. Gyorsan végigfutottam a sorokat és nem hittem a szememnek.
-Na mi az?-kérdezte anya és apa kíváncsian. Odaadtam a levelet, hogy olvassák el.
-Ez nagyszerű de most hogyan tovább?-kérdezte apa.
-Nem tudom.
Megfogtam a levelet és felmentem a szobámba. Ledőltem az ágyra és még egyszer végigfutottam a levelet. Mihez kezdjek? Inkább alszok majd meglátom mihez kezdjek. Holnap van a szülinapom és Lydiával akarom tölteni remélem nem felejti el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése