2015. március 23., hétfő

Első évad 5. rész

Sziasztok!:) Meghoztam az 5. részt. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást!:)

Lucy beszállt mellém a kocsiba és indultunk is. A zene most is ment mint mindig mi pedig énekeltünk. Mikor megérkeztünk a plázába rögtön célba vettük a boltokat. Most épp miniruhákat nézünk, mert egyikünknek sincs olyan jó. Egy csomó ideig próbálgattunk. Végül mind a ketten csak egyet-egyet vettünk. Én ezt, Lucy pedig ezt. Már csak valami magassarkú kell hozzá. A cipőboltba is vagy egy óráig nézegettünk annyi volt, hogy nem tudtunk választani. Én ezt,  Lucy pedig ezt. Mikor ránéztem az órámra fél 6 volt.
-Lucy ma ott alszol nálunk anya nem lesz otthon?-kérdeztem.
-Uuu az tök jó lenne, megkérdezem anyut és ha engedi akkor összepakolok gyorsan és majd mehetünk hozzád.-lelkesedett be.
-Rendben de akkor siessünk, mert anya 7-kor megy el és vigyázni kell Emmára.
Kimentünk a plázából, a szatyrokat betettük hátra majd beültünk és elindultunk Lucyékhoz. Mikor bementünk üdvözöltem az anyukáját.
-Anya ma ott alhatok Lydiáéknál?-kérdezte Lucy az anyukájától.
-Hát ha nektek nem gond Lydia.-mosolygott az anyukája.
-Jajj dehogyis.-mosolyogtam.
-Köszii anya.-adott egy puszit az anyukájának.-Na akkor gyorsan összepakolok.
Követtem Lucyt a szobája felé. Amíg összepakolt én lefeküdtem az ágyára. 20 perc múlva már mentünk kifele. Elköszöntünk az anyukájától és beültünk a kocsiba. Célba vettük a házunkat. Háromnegyed 7-re értünk haza.
-Anyaaaa, megjöttünk.-kiabáltam.
-Sziasztok.-jött az előszobába mosolyogva.-De rég láttalak Lucy.-ölelte meg a mellettem álló lányt.-Na ha már haza is jöttetek akkor én indulok is.-adott nekem két puszit.-Emma megyek.-mondta anya kicsit hangosabban, hogy Emma is meghallja. Kijött a húgom és ő is elköszönt anyától. Miután anya elment Lucyval felvittük a cuccainkat a szobámba. Utána lementünk és csináltunk vacsit. Miután megvacsoráztunk leültünk megnézni egy mesét Emmával. Fél 9 körül vittük fel a húgom a fürdőbe és megfürdettük, majd felöltöztettük. Amíg el nem aludt addig ott voltunk vele a szobájába. Negyed 10-kor mentünk át az én szobámba.
-Várj áthúzom az ágyneműt.-mondtam Lucynak. Végül ő is segített.
-Hallod Lydia nekem fotózhatnékom van. Csináljunk már képeket és tegyük fel facere.-mondta Lucy.
-Rendben, de az új ruhákba.-kacsintottam.
-Még jobb.-pattant fel az ágyról és vette elő a ruháját. Én is felvettem az enyémet, a magassarkút és felvettük hozzá és beálltunk az egész alakos tükör elé. Egy csomó képet csináltunk de annak a háromnegyede béna lett. Volt 1-2 jó is közte azért. Kiválasztottunk egyet és feltettük facebookra.
-Na én megyek lezuhanyzok.-mondtam és elővettem a pizsim. Max 10 percig lehettem bent, utánam pedig ment Lucy. Ránéztem a facemre és láttam, hogy a képen már 69 like van és 6 komi. Többnyire "szépek vagytok csajok" "jó az a ruci rajtatok" "hova készültök?;)" komik voltak. Válaszolgattam rájuk majd felvillant egy ablak.
Scott: Bulizni mentek és engem nem hívtok?:o
Én: 1. A múltkor te se hívtál engem. 2. Nem megyünk sehova csak pózoltunk bennexd
Scott: Ja értemxd Amúgy csinik vagytok;)

Én: Köszi:3
Ennyi volt a beszélgetés. Pár perc múlva már javában beszélgettünk Lucyval.
-És Adammal mi újság? Jól megvagytok?-kérdezgettem.
-Ja igen, csak múltkor összevesztünk kicsit.-húzta el a száját.
-Mi történt?-kérdeztem rögtön.
-Mind a ketten elég féltékenykedős típusúak vagyunk tudod.-mondta. Ja igen ők mindig ilyeneken vesznek össze de mindig kibékülnek.
-De szent a béke megint nem?-mosolyogtam.
-2 óráig bírtuk a durcit.-nevetett fel.-És veled mi újság fiú téren?
-Jajj még mindig semmi.-mondtam.
-Pasiznod kéne Lydia. Jövőhét pénteken megyünk bulizni!-jelentette ki.-Mivel holnap Vasárnap és hétfőn már suli, ezért csak pénteken tudunk már csak.
-Rendben.-mosolyogtam. Felavatjuk az új ruhákat.-kacsintottam.
-Fel-fel.-nevetett.-Na és akkor majd bepasizol.
-Rajta leszek.-nevettem el magam én is.-Igaz ebbe a hónapba lesz, hogy 4 hónapja együtt vagytok Adammal.
-Igen.-mosolygott.
-Mivel készülsz?-kérdeztem mosolyogva.
-Anyáék nem lesznek otthon áthívom estére és érted ugye?
-Jaaaa igen.-esett le, hogy mit akar.-Izgulsz mi?
-Hát igen.-húzta el a száját.-Segíts már, te tudod már, hogy milyen.
-Nyugi nem lesz semmi baj. Megbízol Adamban nem?
-Igen, teljesen.-mondta.
-Na akkor vigyázni fog rád nyugi. Beszéltetek már erről?-kérdeztem.
-Igen, egyszer. Mondta, hogy ne érezzem úgy, hogy muszáj, mert vár rám. Ekkor kezdtem megbízni benne teljesen.
-De cuki.-mosolyogtam.-Na nem lesz akkor baj.-bátorítottam.
-Köszi.-ölelt meg.
-Ez alap.-öleltem vissza.
Ezek után már nagyon sok mindenről beszélgettünk, majd szép lassan bealudtunk.

Reggel arra keltem, hogy Emma beugrott közénk az ágyba.
-Mondjad prücsök.-néztem rá álmosan.-Éhes vagy igaz?
-Ühüüüm.-bólogatott.
-Jó gyere.-sóhajtottam fel.-Lucy te jössz reggelit készíteni.
-Ahaaa.-nyújtózkodott.
Pirítóst ettünk tejeskávéval, Emma pedig kakaóval. Reggeli után elmosogattunk majd hallottunk, hogy anya hazajön. Mi Lucyval felmentünk a szobámba és ránéztünk a facebookra. Mostanra a képen már 150 lájk volt. Válaszoltunk a komikra majd felöltöztünk. Épp ágyaztam mikor pittyegett a gép. Odamentem és megnéztem, hogy ki írt.
Scott: Héé fent vagytok?
Én: Ahaa. Mond.
Scott: Jövőhéten pénteken anyáék elmennek ketten wellnessezni. Délután indulnak. Lehet tartok egy bulit.
Én: Pont beszéltük, hogy kéne menni bulizni.
Scott: Na akkor pont jól jött. Még semmi nem biztos. Majd holnap megbeszéljük még a suliba.
Én: Rendben :D
Scott: Majd segítettek megszervezni?:D
Én: Persze:D
-Pénteken Scott lehet bulit tart.-mondtam Lucynak.
-Na akkor ingyen is mehetünk. Nem kell fizetni a belépőért.-lelkesedett Lucy.
-Ja.-örültem én is.-Majd segíteni kell neki megszervezni.
-Jó jó.-mondta Lucy.

3 megjegyzés: